GetResponse.Top 15, hogyan érdemes építeni az előfizetői listádat.

Top 15 ,hogyan érdemes építeni az előfizetői listádat.Mivel minden angol azért lefordítottam , hogy eltudd olvasni. Remélem érthető a szöveg.

A szociális média hullám az új GetResponse! Twitter, blog frissítések és több! Használom és ajánlom: http://www.getresponse.com/index/marketingotthon

E-mail marketing lehet nyereséges bármilyen üzleti, nem számít, milyen terméket vagy szolgáltatást kínál. Ez lényegesen olcsóbb, mint a többi hirdetési módszerek, és ha kész van, segít a hűség és a bizalom az ügyfelekkel. Ennek eredményeként, akkor generál több értékesítési és nyereség!

Az alapítvány a sikeres e-mail marketing célzott, engedély-alapú e-mail listát. A marketingesek hívja névjegyzék az “aranybánya”, mert képes generálni sok árbevételük. Ha már épített egy listát az opt-in előfizetők, hogy képzett és érdekli, mit tud ajánlani, akkor már befejezte az első lépést, és az utat.Most itt az ideje, hogy “enyém” az arany!

Az alábbiakban talál néhány list-épület és megtartása ötleteket, segít abban, hogy a legjobb eredményt az összes e-mail marketing tevékenységet:

  1. Hasznos, releváns tartalom. A látogatók nem adja meg az e-mail címét, csak azért, mert lehet feliratkozni a hírlevélre ingyenes. Van, hogy egyedi és értékes információkat, hogy lesz az érdeke, vagy használja őket.

  2. Add a jegyzési ív minden oldalára honlapján. Győződjön meg róla, hogy kiemelkedik, így könnyű megtalálni. Ha nem néz zsúfolt, érdemes, hogy több, mint egy bizonyos oldalon.Például, ha az opt-in formában mindig megjelenik a bal felső sarkában a webhelyén, akkor érdemes hozzá egy, a végén a legnépszerűbb cikkeket.

  3. Add előfizetés formái a szociális média oldalak. Ügyeljen arra, hogy ne pazarolja az értékes bevételi forrást lehetőségeket. Integrálja a regisztrációs formák a Facebook és így tovább!

  4. Megkönnyíti az olvasók, hogy iratkozzon fel. Minél több információt kér, annál kevesebb ember fog opt-in. A legtöbb esetben, a nevét és e-mail cím elegendő. Ha ez nem szükséges, nem is ez itt. Bármikor felmérés őket, ha ők az ügyfelek! Mi azt javasoljuk, hogy egy linket a Privacy Policy azonban.

  5. Közzététele Adatvédelem. Hadd olvasók tudják, hogy lehet benne, hogy nem osztják meg információkat másokkal. A legegyszerűbb módja ennek az, hogy hozzanak létre egy Privacy Policy weboldalt, és a linket az alábbiakban az opt-in formában. (Megjegyzés: Ha nem rendelkezik ilyennel, tedd az “adatvédelmi politika generátor” egy kereső, és képesnek kell lennie arra, hogy megtalálja a megfelelő formában használja.)

  6. Adja mintát a hírlevelek és Ezines. Ez lehetővé teszi a potenciális előfizetők felülvizsgálja az anyagokat, mielőtt iratkozzon fel annak megállapítására, hogy valami úgy lenne érdeklő

  7. Archívum korábbi hírlevelek és cikkek. on-line könyvtár a korábbi hírlevelek és cikkek egyszerre vonzó és hasznos, hogy a látogatók, és épít a hitelességét, mint egy hatóság. Ezen felül, ha a cikkek vannak írva a jó SEO technikát szem előtt tartva, akkor növeli a forgalom a honlapon keresztül továbbfejlesztett keresőmotor elhelyezését.

  8. Ajándékozzon előfizetők ténylegesen használni. kínálnak opt-in bónusz, hogy csatlakozott az előfizetői listát! Írj egy ebook, vagy egy PDF üzleti jelentést, vagy bérel egy programozó, hogy letölthető vagy web-alapú szoftver. De ne fogja vissza magát, kínál ajándékokat opt-in. Adj nekik, amikor az olvasók töltse ki a felmérést, hogy egy ajánlólevél, sikertörténet, vagy egy nagy ötlettől. Hadd tudja, mikor számíthat a következő ajándékot ajánlatot. Mindenki szereti, hogy valamit ingyen! És ha elájulsz “finomságok” az év során, az előfizetők úgy fogja érezni igazán méltányol – és ez jó üzlet!

  9. Kérdezze meg az előfizetők, hogy adja át. szóbeszéd van egy erős vírusos technika, ami remekül működik az e-mail marketing. Ha a megrendelő megtalálja a tartalmat érdekes, szórakoztató és informatív, hogy akkor valószínűleg megosztani a barátaikkal. Ez lehet egy nagyszerű forrása az új ügyfelek, úgyhogy győződjön meg róla, hogy emlékeztesse őket, hogy “adja át”.

  10. Mások nyomtassa ki a hírlevelet, amíg a tartalom nem módosítható. Ha szívesen megosztjuk a tartalmat a világegyetem, akkor miért ne! Sok webmesterek és hírlevél kiadók aktívan keresik a minőségi tartalom és, ha nyomtassa ki a hírlevélre, akkor kap az új előfizetők, és nagyobb forgalmat és link mutat a webhelyre.

  11. Tartalmazza a “Regisztráció” gombra a hírlevelet. Ha használ egyszerű szöveges helyett HTML, győződjön meg róla, hogy egy szöveges linket a feliratkozási oldalra. Lehet érezni, hogy ez nem szükséges, mert az előfizető már szerepel a listán, de ne feledje, hogy az olvasók továbbítja a hírleveleket másoknak, vagy nyomtassa ki őket az interneten. Legyen könnyű nekik fizetni!

  12. Add a squeeze oldalt. Squeeze oldal az egyik cél – megszerzésére opt-in és készítsd el a listát. Gondold azt, hogy a mini-értékesítési levelet, hogy együtt haladjon az előfizetést vagy opt-in ajándék. Meg kell jelennie egy erős főcím és egy pár hatalmas előnye, hogy kell, hogy az előfizetők nyáladzik, hogy iratkozzon fel! A létrehozott használja a szolgáltatást, mint a WordTracker találni több száz célzott kulcsszavakat, és elősegíti az ajánlat a pay-per-click reklám a Google, az MSN és a Yahoo. Most, hogy kell, hogy a splash!

  13. Tartalmazza beszámolók a squeeze oldalt. Ez elengedhetetlen. Tegyen egy-két erős ajánlások az elégedett ügyfelek a squeeze oldalt. Ez lehet bármilyen formában, de előfordulhat, hogy a multimédia (hang, videó) több “hihető”, és ösztönzi több embert cselekvésre. Ahhoz, hogy tovább fokozza a hitelességet, kap engedélyt a tényleges vevő neveket, helyeket és / vagy URL-eket (Ne használjon “Bob K, FL). Megjegyzés hozzáadása hívogató mások is részt vehetnek. Elvégre, ez ingyen reklám!

  14. Blog vallásilag. Blogolás egy nagyszerű módja annak, hogy kommunikálni a kilátások és a potenciális ügyfelek, és létrehoz egy szép szinergia az e-mail marketing. Ne felejtse el a hírlevél regisztrációs űrlap minden oldalon a blog. Akkor kezdődik egy ingyenes blog a Blogger vagy a WordPress.

  15. Hozzászólás más blogokat. utáni átgondolt észrevételeket és információkat a hasonló blogok egy linket a squeeze vagy opt-in oldalakon. Szintén megjegyzést mások blogok segítségével trackbacks. A legtöbb esetben a hozzászólások közzétételre kerülnek a blogok egy linket vissza webhelyére. Ez egy egyszerű módja annak, hogy új közlekedési és az előfizetők, és kap a márka odakint!

Email forradalmasította! Legyél te az első, hogy küldjön beszél üzeneteket GetResponse Email-to-Speech! 

Kattints a linkre.http://www.getresponse.com/index/marketingotthon

Vannak még rengeteg sok internetes munkák és jobbnál jobbak az ingyenestől a fizetősig, ha szeretnél naprakész internetes üzletekhez jutni, akkor iratozz fel hozzám és küldöm neked az információt: http://eepurl.com/UPN75

 

 

 

 

Comments are closed