7 tipp,hogy segítsen az online üzleted robbanás szerű növekedését.

online biz

7 tipp, hogy segítsen radikális a teljes online üzlet robbanásszerű növekedése és a tartósság, stratégiai automatizálás.

Automation ismert, hogy a “szent grál” a mi internet és az információs kor! A trend itt is előre Különösen nagy sebességgel. Amennyiben Korábban voltak szélű kapcsolat generátor vagy vaskos oldalon benyújtók, akkor már igénybe különféle intelligens automatizálási eszközök ma. A műszaki kínálatban félautomata szerkezet és tartalom linkbuilding, a forgalmi épület, nyomon követése, az e-mail marketing az affiliate marketing.

Hogy ez a híres “a történet vége” messze nem egy technikai szempontból, hogy jelenleg biztosított és bizonyította számunkra, lenyűgözően a jól ismert marketing szakemberek Heiko Häusler és Tobias Knoof. Mindketten megegyeztek a tavaly ősszel, zárt ajtók mögött, csendben és titokban egy közös álláspontot, valamint két vállalat egyesített össze fúzió. Tulajdonképpen, ez intő jel volt már elég nagy a szakértők a jelenet. De az igazi ok az volt, valószínűleg fúzió (azt hiszem!), Az épület egy online és offline alapuló nemzetközi franchise-rendszer a következő néhány évben.

Mindkét sütni nem kis zsemlét. Ők már bizonyítottak a piacon, mielőtt azok milliókat az értékesítés és a hatalmas elindul. De mik azok a mai napig, akkor egészen meghökkent még a ferde kritikusok: nyáron 2013 Heiko Häusler már halásztak a franchise-szakértő Thomas M.Duda, aki már az ujjait, a játék, és az építőiparban, a multi- milliárd dolláros franchise-óriások “Conrad elektronika”, Nürnberg. Nem sokkal ezután, mindketten kezdtek franchise rendszer, amely közel büszkélkedhet egy 100 tárolja a DACH régióban (Németország, Ausztria és Svájc) után csak 6 hónap. És Mr. Knoof, aki a kezdet szárnyak néhány hónappal később.

Ezután a fúzió a három gazdasági óriások is, a tavaszi, és be kell mutatni a Onebiz projekt bejelentette az Internet Marketing Konferencia Berlinben, ahol rögtön rekordot ért el az értékesítés, hiszen a kezdetektől IMK. Nos, sikerült az egyik első beszámolóját az új Cloud-szolgáltatások OneBiz . OneBiz – olyan kifejezés, hogy kísért az ipar hónap és néhány izgalom. Az új szolgáltatás nyilatkozata szerint az üzemeltetők kínál néhány radikálisan egyszerű a jövő lehetőségeit, nagyrészt automatizált tartalom, a forgalom és kapcsolat kiépítése a működését, és felgyorsítja a növekedést a saját üzletét. Szeretném röviden megosztani a 7 legradikálisabb tippeket itt veletek:

7 tipp radikális futtatni vállalatát gyorsított

  1. Gondolj zárt rendszerekben 
    Ez nem új, hogy okos webes szolgáltatások épülnek zárt rendszerekben. Ez őszintén szólva: Az új felhasználók jönnek, senki sem jön ki. Az ötlet azonban egyszerű: weblapok, szolgáltatások, felhő architektúrák, marketing csatornák vagy csatornák zárt rendszerben, és hagyja, hogy a felhasználó kering a rendszerben (kulcsszó Facebook, YouTube, LinkedIn vagy a Google).
  2. Build a vírusos hurkot a rendszer
    egyik legokosabb ötletek erőteljes növekedés, amely már megtalálható az interneten, és Tobias Knoof beszélt az IMK Berlinben és a OneBizCON Stuttgartban. Ez a lényege, hogy beépítenek egy zárt rendszer úgynevezett “inherens terjesztett tartalom bővülési”, hogy a terjesztett tartalom bővülési okozza a használata a Szolgáltatás, vagy a helyszínen is. Ha 100 felhasználó ma a következő nap lesz atleast 101 felhasználók. Az egyik akkor beszél egy vírusos hurok és a helyén kezd exponenciálisan növekszik (kulcsszó: “Butterfly Marketing”)
  3. Klónok a rendszer, beleértve a vírusos hurok.
    Ha a rendszer kiépítése során a vírus hurkok egyszer, a következő lépés az extrém növekedés. Ez az önálló, feltéve, hogy a vírusos hurok rendszer elve szerint az önálló hasonlóság klónozott amilyen gyakran csak lehetséges. Ahogy a természet is teszi, ez a cél, hogy milyen kettős nő magából. Mint a mag egy virág, amely már tartalmazza a teljes potenciálját, és terjed minden új virág.
  4. Felhatalmazza a rendszer fraktális nő.
    A nagy hálózatok, mint a Skype, Xing, Linkedin, Youtube és a Facebook bizonyították ezt újra és újra. Ezek a hálózatok nem gondolkodnak “kapcsolat kiépítése”, azt hiszem, a “vírus hurkok”, és a terjesztése és párhuzamos azonos. Elkészült, ez vezet a kettős zárt rendszerek (vírusos hurkok, sejtek, magvak), és így a fraktál növekedés. Weboldalak, fiókok és profilok kap “klónozott”, hogy saját hasonló módon. Ezeken a “mag” van terjesztett tartalom bővülési, egyenlőség és életképesség eleve beépített.
  5. Másolat a “genetika” a cég.
    Megértjük a legtöbb folyamatok, rendszerek, eljárások és dokumentációk a genetika a cég. Extrém növekedés, ezért nem elegendőek ahhoz, zárt rendszerek majd beilleszkedni a vírusos hurok, és segít a zárt rendszer klónozására és fraktális nő. Rendkívül gyors növekedés következik be, amikor az egyes klón (cella, vetőmag, zárt rendszer), a teljes genetikáját az “anya cég” klónozzuk. Mint ahogy ez a nagy franchise-rendszerek. Jelentéssel egy másolatot az eredeti!
  6. Dolgozz az EKS módszerrel.
    Az egyik legerősebb növekedés illesztőprogram ág és a franchise-rendszerek (ami már nőhet radikálisan gyors önmagában), az úgynevezett doktrínája “szűk fókuszú stratégia” (német rövidítése EKS: Engpass- konzentrierten Strategie) Wolfgang Mewes említi újra és újra. Érdemes megjegyezni, hogy a legtöbb franchise-rendszerek, miután az EKS elv, aktívan dolgozik évek óta a közelebbi vizsgálat a piacon, és számos nagyvállalatok. A stratégia működik a gyenge pont, az úgynevezett “szűk” a cég, és rögzíti azokat egymás után. Ahogy a természet is teszi. A természet (a társaság) segít nem állandó túlzott öntözés, de rögzítő biztonsági rések révén “Evolution”, a fejlődés és a növekedés.
  7. Automatizálása kulcsfontosságú folyamatok.
    A legfontosabb, hogy radikális növekedés, azonban a legfontosabb folyamat, valamint, hogy elemezze, egységesítését és ezáltal egyre inkább automatizálják a fő folyamatokat, és különösen az erőforrás-sapping folyamatok a vállalat. Azt hiszem, az ilyen idő wasters, mint a tartalom, vagy a közlekedési kapcsolat kiépítése. Intelligens szoftver eszközök és felhő szolgáltatások teljesen átvegye ezt, és kiszervezi az említett eljárások “könnyen” és automatikusan.

Ez az, amit az új felhő szolgáltatás Onebiz merít. A szolgáltatás úgy látja magát, mint egy hatalmas “szociális Auto-responder, ahonnan lehet közzé a tartalmat a weben egy időben szabályozott módon (műsorra tartalom). Ez vezethet, sőt, óriási tartalom, a kapcsolat és forgalmi épület minden egyes felhasználó anélkül Google egy probléma ezzel. Minden tartalom ily centrifugáztatni és így “egyedi” tartalom teszi közzé saját profilt a cikk oldalakon, videó oldalak, nyomja meg a lapok, híroldal, blogok, fórumok, közösségek és társadalmi számlák.És még ha a Google rúg a saját honlapján, a forgalom jön azonban más honlapokon, és az üzleti vállalkozások továbbra is fut

Nem könnyen felizgul, de aki tudja, Knoof & Häusler, tudja, hogy tudott újra és sima német “összeomlás” pozitívan. És egy nagyon jó eszköz jön ki ez a biztos, ha egy tapasztalt szakember a franchise, mint a Thomas M. Duda megvan ujjait a játékban. A nyilatkozat csak, hogy a két korábbi versenytárs kellett összevonni a vállalatok egy elég egyértelmű jelzés. Amennyire én tudom, a rendszer is indul több nyelven és különböző pénznemekben. Én magam már foglalt fiókom itt, a hivatalos honlapon, akkor csak korlátozott számban az elején, hogy biztosítsa a rendszer stabilitását. A regisztráció még alapvetően ingyenes, de sosem tudhatod, mi jön, és akkor kap legalább “az ujját, hogy” mielőtt ez.

Ha megnézzük a jelenlegi pre-launch, és a kapott izgalom, csak akkor lehet valaki venni a kalapot, mint a nagy játékosok az iparban, hogy mindig sikerül felkelteni a figyelmet az ilyen. Több, mint 16.000 embert foglalkoztat világszerte már aláírta. A szám, amely nem egy, a tudásom, büszkélkedhet a német ipar. Onebiz úgy tűnik, hogy elérje a “probléma-ideg” az iparág. Kíváncsi vagyok, mi következik, és ha a fejlesztés kell törekedni, továbbá kell jelenteni!

Sok szerencsét!

Maria

PS: További információért kérjük, látogasson el a http://Eliteaffilite.onebiz.com/en/ .
More Traffic for your Website

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Sign up to our newsletter!